And it's all that I'm breathing for

Jag och Agnes är inte precis varierade när det gäller middag. Det blev tacos på Balder som vanligt. Dock inget fel med det, utan minst lika mysigt som vanligt. Till efterrätt tänkte vi köpa glass och jag insåg precis förmånerna med mitt jobb, hehe. Träffade mina chefer och Micke bjöd mig på glass i hans kiosk. Oväntat men ja, varför tacka nej liksom?
Sen gick jag förbi Frida och satt där resten av kvällen. 
Idag sov jag alldeles för länge! Och egentligen är jag jättehungrig men jag har ingen aning om vad jag vill ha till frukost. Problem!!! Aja, jag hittar något. Sen tänkte jag cykla ner till lite tidigare till jobbet så att jag hinner prata med Majsbollen som drar till peace&love ikvl. Men först: frukost.



Kommentarer
Postat av: Anonym

läs min blogg!

2009-06-23 @ 19:12:16
URL: http://magdasm.blogg.se/
Postat av: aggees

fattar inte att jag alltid blir så fin på bild :O :D hahhahhaah, naaaaaat :)

2009-06-24 @ 02:03:46

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0