everybody scream your heart out

Sitter i ett öde uppehållsrum på skolan. När jag säger öde menar jag verkligen..öde. Har knappt sett en själ än. Kanske beror på att jag börjar om en halvtimme...
Varför kan inte bara bussarna börja gå perfekta tider? Typ så perfekt att man hellre tar bussen än att komma till skolan 50 min innan man börjar? Eller...helst av allt tycker jag att det ska finnas en busshållplats på Fiskestigen och att bussen går ända upp till Minerva, det hade väl varit himla perfekt? Sen vore det ju toppen om bussarna kunde anpassa sig efter mig med tider och sånt. (varför får jag en känsla av att detta aldrig kommer slå in?) Man ska ju drömma, här är min dröm just nu.

Hos HÖ i helgen!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0