how can i put into words?

Heeeeeeeeej! Jag pallade inte att träna idag, kändes sjukt jobbigt och onödigt eftersom jag ändå inte skulle kunna ta i nu när jag har en rätt mysig träningsvärk.. Gick och provade massa skor istället. Springskor, "vanliga"skor och skinnstövlar. Jag som hatar att prova skor..vad hände? Antagligen så måste jag ha känt att mina skor är sjukt gamla och att jag verkligen är i behov av nya..så måste det ha varit!
Nu ska jag gå ner och äta lite spagetti som blev kvar en igår. jag råkade koka aningens för mycket...Sen ska jag ta mig an matten. Hur kommer det sig att mitt liv går ut på matte just nu? Lite drygt tycker jag. SKa iaf pausa matten med en promenad har jag bestämt. Och jag ska dra med mig Måns, han har inget val!




Måste bara säga att det känns himla fint att vara tillbaka i Darin-träsket igen....hehe! 


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0