i catch a falling star

Min helg kommer bestå av plugg, askul. Nej, inte direkt... Men det är väl sånt man får ta, antar jag. Slapp det iaf igårkväll. Då var det Mallanbrallan, Måns, popcorn och The notebook som gällde. Filmen var underbar! (dock hackade den en del...Malin klagade på min dvd...taskigt). Malin skulle upp sju idag så hon drog innan filmen var slut (hemskt, alla borde få sova ut på en lördag!). 
Jag sov aningens för länge idag. Men det kommer att behövas. Repris från förra årets Melodifestival-är det som gäller ikvl, kommer bli grymt! Heat, EMD och MumsMåns borde vinna, tillsammans. Alltså på delad första plats eller nått. Då blir jag nöjd. 
Eftersom jag har en grymt onyttig kväll framför mig är det nog bäst att jag tar mig ut och springer några km nu. Ciao!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0