just can't let you slip away

Måndagar är helt underbara...nästan. Okej, gym och simning var väl helt okej. Och engelskan var inte superhemsk. Men naturkunskap in my ass. Prov på en måndag, USCH! Och efter simning, det funkar liksom inte. När man skulle förklara hur en cell utvecklas babblade jag om apor, snyggt Sofia. men egentligen får jag skylla mig lite själv eftersom jag gick till Måns och såg film istället för att plugga.. Och idag gick jag på promenad med Magdalena istället för att göra matte.. Aja, man kan väl inte vara bra på allt helt enkelt. (Även om det hade varit himla kul.) 
Nu ska jag äta banan och se OC. Jusste...matten, äh, jag fattar ju ändå ingenting av den just nu. Bättre att ta den imorrn..typ.

Kommentarer
Postat av: hg

EMD kommer till gatuuuuuuuuuuuu!!!

2009-03-24 @ 15:47:29

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0