I'm nothing without you

Trots att alla var sjukt trötta efter en hel skolvecka så hade vi en toppenkväll. Great food, kilovis med godis, stora planer om sommaren m.m. Med andra ord, ganska så perfekt. Dock var det inte lika perfekt att jag hade lovat syrran att titta på hennes match imorse. Upp strax efter åtta, nice. 
Nu har jag legat i sängen och småsovit i ett antal timmar. Tror jag ska ta en dusch nu och sen ragga skjuts till Majsbollen. Jag pallar ingen springtur i snöstorm (ohyes, nu snöar det igen.....).



Just a song for my lovely girls, 

we belong together now
forever united here somehow
you got a piece of me
and honestly
my life would suck without you!


PUSS


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0