Finished it but we are incomplete

Har vi haft lov? Det känns nämligen inte som det. Allt är tillbaka som vanligt igen. Verkligen allt. Det känns ju sådär lagom kul. Det är bara tur att inte alla inlämningar och prov har kommit igång än. Men snart så...
Jag orkar inte att jag troligen inte kommer få läsa franska i tvåan. Blir tydligen krångligt med schemaläggningen. Plus att rektorn tycker att jag läser för mycket då. Men seriöst, om man har ett år helt utan franska, hur mycket kommer man komma ihåg då? Jo, nada. Jag ska läsa franska, det har jag bestämt! 
En annan sak jag inte orkar är att gå till soffan och sätta på tvn. (snart Grey's). Men det är mitt eget fel, skulle inte ha träfat så hårt idag. Speciellt inte när jag ska springa på hålet imorrn. Dålig planering kallas det.
Ikväll har jag varit duktig och skrivit klart en franskainlämning som ska vara klar om en vecka. (kör hårt med franskan nu, haha) i pauserna har jag klottrat på min fina whiteboardtavla som står på skrivbordet. Kontrollfreak som jag är så måste jag liksom skriva upp vad jag ska göra och allt sånt. Tur att det iaf är snyggare med en whiteboard än massa små lappar fastsatta under en hylla. 

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0