we've been on the run

Det kan inte alltid vara lätt, ellerhur? Njae, tänkte väl det. Idag var det iaf inte lätt, ingenting var lätt, allt var svårt och gick fel. Sånna dagar borde inte få existera tycker jag, bara onödigt. Otroligt pinsamt kan det också bli när man har den dag då allt går fel. Man kan till exempel inte svara rätt på en enda liten fråga, hur lätt den är. Man vet inte ens vad kan pratar om, då är det pinsamt. (Engelskan var kanske inte den bästa lektionen jag varit på, om man ser till min prestation.)
Jag funderar på att bädda ner mig i sängen nu och börja titta på lite OC, det får en väl alltid på bättre humör, ellerhur? Man glömmer iaf bort sigsjälv ett tag, det är ju bra!

 

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0