come what may

Blev väckt av JordgubbsMartin halvnio "Heeeeeeeeeej! blablabla, jusste ni börjar inte jobba förrän den 29:e. blablabla". Jag blev överlycklig. Dock hade jag hunnit bli ganska pigg så det blev aningens svårt att somna om...
En sak jag också blev glad över i morse var att det var grått ute, perfekt pluggväder. Men sen kom solen fram och det slutade med att jag låg och solade i bikini istället för att plugga, duktigt. Sen hann jag med ett träningspass bestående av drygt en mils lunkande i skogen och sen lite styrka på det. Typ situps och dips på en bänk mitt i skogen precis bredvid en sjö, ganska mysigt.
Sen mysade jag och Ida med kladdkaka,  Moulin Rouge och kvällspromenad. 



Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0