Just when Im about to make it work without you

Det finns en sak som jag är himla bra på. Det är att alltid dra på mig en hejdundrandes förkylning precis innan konditionstesten i skolan. Jag trodde verkligen att jag skulle klara mig undan i år men sen nu känns det som min hals har rostat sönder i natt, en lagom skön känsla. Så, ingen springtur för mig i helgen. Och inget konditionstest på måndag. Och troligen ingen träning på hela veckan. Bajs, jag tycker om att träna, det är skönt att träna. 
Oh, såg precis att jag mest troligt jobbar den dagen då uppsamlingen för konditionstesten är, allt blir bara bättre och bättre. Nu ska jag duscha och sen ringa Frida, hon ska få ta hand om mig idag!

Kommentarer
Postat av: hhanna

sofiaaaaaaaaaaaaaa......sundsvalla!??!?!!

2009-05-02 @ 15:23:17
URL: http://hhannnaa.blogg.se/
Postat av: hhanna

näää, jag har ju inte de!!! jag ville verkligen....

2009-05-02 @ 16:15:44
URL: http://hhannnaa.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0