Take me home, United Road

Matematik är nog den tråkigaste helgsysslan som finns. Speciellt om man inte förstår någonting alls, då är det rätt uselt. Dock har jag sprungit för första gången på över en vecka idag, det kändes asbra. Nu är jag på G igen tror jag. Tagga konditionstest och Vårruset, hehe.
Majsbollen kommer över ikvl så jag måste verkligen göra något åt mitt rum, och det är fort! Men det ska nog gå rätt bra, om högtalarna dunkar ut musik från Old Trafford så går det undan, haha. En sak som jag ska göra innan jag dör (helt så snart som möjligt!) är att se en United-match live.

(Oskar har skaffat sig lite...mognare musiksmak. Från ArneAlligator till dethär, stort steg, grattis!)

Kommentarer
Postat av: Oskar

lycka till med allt det du skulle göra!

btw, MÄKTIG LÅÅÅÅÅÅT!! VAR HAR DU HITTAT DEN?

2009-05-09 @ 16:23:14
URL: http://asmäktigkille.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0