Times Square can't shine as bright as you

Sista engelska nationella är nu bortgjort. Bara matte och franska nationella, kvar nu. Kul, nationella i franska, kill me.
Idag var jag på ett himla roligt jobb-möte. Mina chefer är två riktigt härliga snubbar. Och mina arbetspolare är ascoola, det blir nog en bra sommar. Förutom att jag börjar jobba den 25 maj, fatta, det är SNART! Och jag missar dom tre sista veckorna i skolan, det är ju lagom bra.

Ikväll har jag haft himla trevligt sällskap av min fd. arbetspolare. Hon var sjukt gullig. Hon hade med sig choklad till mig, precis vad jag behövde idag. 

majsbollen och soffler, teamwork babe!

"Va? Gick ni 9:an förra året? Nej, men ni måste skämta?"
"Nej, Micke. Vi gick 9:an då och nu går vi ettan, visste du inte det?"
"Nej....tydligen inte. Men allt gick ju så fort när jag anställde er förra året. Ni var ju som sista-minuten-ragg!"



Kommentarer
Postat av: maja

Han ragggade fett mycket på oss hahaha! ^^

2009-05-07 @ 23:01:59
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0