That I do believe I love you

Denhär dagen hade varit asbra om inte matte b fanns i mitt liv. Mådde äckligt dåligt när vi gick igenom provet idag. Och ännu dåligare mådde jag när jag verkligen inte fattade ett piss av det nya kapitlet som jag försökte börja med ikväll. Utan matte hade livet varit mycket lättare. Och ännu lättare hade det varit om man spolade ner franskan också, toppen!
En sak som dock var toppen idag var iaf eftermiddagen med Agnes. Nu tvingar hon mig att luncha med henne efter nationella imorgon...vilken himla uppoffring för mig! 

'

For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for



Kommentarer
Postat av: bajs........................................... hihiihiihihhihihihagnes

shiet vad snygg den där agnes var! helt sjukt :O

2009-05-07 @ 18:34:34

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0