I love the energy you radiate

Igår hade jag nog en maraton-dag alltså. Startade upp med nationella hör i franska, efter det blev det än dryg sam-lektion. Tur att Gustav har ABBA på sin iPod, då blev inte matten så himla jobbig, snarare rolig..hehe. Hål och svenska var sen kvar och det gick rätt fort och vips så sprang jag med HG på stan för att hitta en present till våran kära vän MALIN SOM FYLLER SJUTTON ÄR IDAG! När vi väl hittat allt hoppade HG på en buss och jag gick och åt med Agnes och Krille "AWESOME" Sondell. Heeelt okej. Mer än okej, faktiskt. Sen tog jag och Agnes efterrätt och massa prat på Station innan jag fick springa till min buss. Hela dagen avslutades med lite chill hos Måns. Och sång för Malin efter tolvslaget. Dock var killarna rätt mesiga i sin sång så jag drog en egen för födelsedagsbarnet påvägen hem! :) 



Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0