you need to know how i feel

Oh, mina lår hatar mig och min rumpa skriker av smärta..nästan. Det tar på en aning att cykla flera mil om man inte alls är van. Och att cykla en låång omväg hem i motvind var rätt kul. Obbolavägen är längre än man kan tro.
Oj, jusste, GRATTIS SEBASTIAN! Min vän Sebastian fyller nämligen år idag och det firades med ett hederligt födelsedagsfika ikvl. Helmysigt.
Nu ska jag gå och vila min kära kropp och hjärna. Inte nog med att benen och rumpan är helt slut körda, min rygg kommer gå av inom den närmaste halvtimmen och jag inte lägger mig ner, likaså nacken och armarna. Kan bero på ett litet "stafettpinne-slagsmål" idag på idrotten. Jag och Gustav mot Oskar. Ville inte erkänna att det kändes ganska rejält att bli träffad av en stafettpinne, Tur att Oskar fick igen BIGTIME. Vi lyckades till och med värva Foki till våran sida, starkt gjort. Rätt roligt krig, faktiskt.



Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0