fight the break of dawn, come tomorrow

Tre timmar stannade jag kvar på skolan efter att jag hade slutat. TRE TIMMAR!! Det är ju helt galet. Okej, en av dom tre timmarna spenderades på gymmet men ändå liksom. Fast vad kan jag säga..det behövdes. Hade jag inte gått på extramatten så hade jag ändå fått lägga ner massa tid hemma på att plugga och när jag ska räkna matte hemma brukar det inte sluta lyckligt. Fysiken var det som precis fick sig en omgång och tänka sig..den är klar!! Jag känner mig nästan fantastiskt duktig just nu. Matteprovet imorgon får gå som det går, har varken tid eller ork att fokusera på det just nu. Packning är vad som borde vara prio ett för mig nu. And it is.. Jag mår illa bara av tanken.
En låt har räddat min dag idag. Den påminner mig som så mycket om skellefteå med brudarna förra sommaren, det var tider det. pussss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0