in the name of loveeee

Nyss hemkommen från Frihamnen och Körslaget. Helena var bländande vacker och sjukt duktig. Jag och Ida var stolta medlemmar i Pontare-klacken. Dagen spenderades med massor av shopping. Igårkväll hängde vi på Stureplan, vi kände oss ascoola. När vi snart gjort oss klara för natt blir det troligen en liten inventering av dagens och gårdagens inköp. Sen kommer jag slumra, man blir trött av att vara igång hela långa dagen. 
Men som sagt, Helena var galet bra, vi hade fantastiskt kul. Och en dag ska jag gifta mig med Ola, jag ska. Vi är som gjorda för varann har jag kommit på. Ida håller dock inte riktigt med. Vilken glädjedödare alltså....Nejdå, Ida är superbra och nu ska jag sluta babbla!!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0