you spin my head right round right now

En sak som jag tycker är jättejobbig är när man träffar en person som man halvkänner men egentligen aldrig pratat med. Ska man bara säga hej? Ska man säga hej och sen kallprata i en halv minut? Ska man säga hej, krama personen och sen kallprata i kanske två minuter? Jag körde iaf på tredje alternativet idag men jag är inte säker på att jag valde rätt. Pinsamt och krystat blir det hur man än gör och en kram lättar som alltid upp enligt min mening. Visst, det är kul att inse att man har en ganska vid bekantskapskrets men bara för att man befann sig på samma konfaläger för två-tre år sen betyder inte det att man kan dra igång en konversation bara sådär. Men den där kramen och kallpratet gör ändå att nästa gång jag stöter på den snubben kan vi kallprata en gång till och på så sätt "hålla kontakten". Haha, jag tycker sånthär är så himla komiskt. Alla har sina egna bra- eller dåliga lösningar på dessa situationer
Fast jag har inte bara varit pinsam idag. Även bio med mamma och syrran har hunnits med såsom bodypump och innebandytittande.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0