you're the one thing that i'm missing here

Me and my sis hade några mysiga timmar på stan innan jag promenerade till NK och väntade på att Ellen skulle sluta jobbet. Efter ett tag blev hon äntligen fri och vi begav oss mot Teg. Middagen bestod av pasta och diverse röror. Sedan blev det helt enkelt en myskväll i soffan där vi insåg hur galet bra Lejonkungen faktiskt är.
När jag gick över Tegsbron påväg till bussen slogs jag av hur otroligt vackert det var mot Kajen. Dock gjorde det sig inte vidare bra på bild..

Morgonen har bestått av OTH och löpning. Nu är det en snabbdusch som gäller, sen lunch och sen stan igen. Har jag nämnt att jag troligen kommer vara pank innan lovet är slut?

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0