falling slowly, sing your melody

Jag är trött och otroligt less på allt som har med matematik att göra. Låt oss säga att inte många tal varken igår eller idag blev räknade. Dock är det ganska kul att gå omkring trött, speciellt om andra också är trötta. Konversationerna kan lätt spåra om man säger så...hahaha. Tur, tur, tur att tisdagar är slappa dagar. Då känns det inte lika tungt att gå upp imorrn. Och nu när jag har en fika med Agnes att också se framemot så längtar jag nästan litegrann tills imorrn (plus att det är en dag närmare helgen, en dag närmare sthlm, en dag närmare Frankrike, en dag närmare lovet o.s.v.)
Duktig som jag är så har jag gått och dragit på mig en förkylning. Eller iaf början till en, därför blir det inga intervaller ikvl...Drygt. Och inget gym imorrn. Också drygt.
Vi drog en "Foki-pose" på kemin.
(Bild lånad av Fokis.se)

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0