if that aint love then i dont know what love is

Ohyes, nu börjar träningsvärken smyga sig på. Bodypump igår 07.15 var en himla skön start på dagen. Fast nu, sådär ett och ett halvt dygn senare känns rumpan och armarna aningens tunga. Men man känner sig ju duktig iaf. Nästan lika duktig som jag kände mig på fysiklabben idag. Jag och fysik är inte bästa vänner men idag klickade det litegrann. Jag och min fantastiska labbpartner lyckades klura ut brytningsindex, brännvidd, stålgångar och hela tjosan. Känslan att gå från universitetet och veta att jag fixade det, det gjorde min fredag. Eller...godisfrossa med Frida framför tvn var inte helt fel heller. Jag fick äntligen mitt älskade godis, lite sen. Men bättre sent än aldrig. Nu ska jag skicka ett sms till Frida och reta henne litegrann, jag får sova hur länge jag vill imorrn, hon ska upp 04.30, heheheh.
skulle kunna vara min påse...


Små tankar en fredagskväll:

-
Hanna kom hem från Kreta igår, brun, fin och utvilad. Nejnej, jag är bara lite avis

- Malin har världens slappaste schema. Och nu har hon dessutom prao som hon älskar. Jag vill också ha så kul på skolan, verkligen längta till varje ny skoldag.

- Denna vecka har varit odramatisk och lugn. Någonting säger mig att nästa vecka inte kommer vara likadan.

- Om 140 timmar sitter jag på en buss mot Sthlm, vilket underbart avbrott från allt.

- Min säng ser fantastiskt skön ut. OJ, så jag ska sova ut i natt. Underbart!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0