I'll be there for you through it all

Vi har svenska och jag är klar med min novell. Därför kan jag sitta och göra typ ingenting i 30 min till, skönt. Sen är det bara fysiken som står mellan mig och helgen. Efter skolan bär det av direkt till Vasakyrkan för fikaförberedelser inför kvällens LUFF. Och jag Ida är fikaansvariga, det blir...spännande. Vi har också bokat en resa till huvudstaden om två veckor, gaalet kul. Jag och min Ida, irra omkring mitt i storstaden. Det kommer bli AWESOME!
Hans bjöd på smarriga kakor, sen lämnade han oss. Dock kunde vi inte hålla oss borta från den smarriga skylten framför oss.


Fast sen insåg vi att vi klarar oss bra UTAN Hans också!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0