saying you'll never leave me

Imorrn åker jag till Sthlm. Shit, vad tiden gick fort alltså. Inte för att jag klarar precis, hehe. Nu sitter jag och tragglar glosor och engelsk grammatik inför provet imorrn. Det känns ju sådär faktiskt. Önskar att jag hade orkat plugga lite igår också, då hade det inte varit så stressigt ikväll. Förutom engelskaplugg borde jag räkna matte också. Fast..packningen inför helgen är inte heller gjord och den måste ju som blir klar annars blir det en jobbig helg i huvudstaden. Plus att jag borde plocka undan lite på mitt rum innan jag åker, det är ju som trevligt om man kan gå på golvet utan att trampa på massor av kläder. Sen drar ju Greys igång ikväll!!!! Och Idol är ju inte heller helt fel. Och inte har jag hunnit se nya OneTreeHill heller. Plus att det är TrueBlood ikväll också. ÅH, vad jobbigt det blev. Greys är iaf ett måste. Idol kan få stå på i bakgrunden när jag pluggar. Onetree hill och Trueblood får nog helt enkelt vänta till efter helgen!
Jag har iaf hunnit med en springtur idag. Och träningsvärken från gymmet igår börjar smyga sig på. Nu kan jag hoppa över träningen hela helgen och bara må gott utan dåligt samvete, det är skönt!

OOOPS, nu kommer visst Måns över och ska se Idol med mig. Nu blev det ännu stressigare. Fast det är ju alltid kul med sällskap!

Its gonna be AWESOME, babe!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0