we dont tip

Det finns en sak som man måste älska mer än allt annat, konditionstest. Eller oj, nu skrev jag fel. Självklart menade jag hata mer än allt annat. Springa lång är inge problem, springa fort är desto värre...Jag har varit sjuk på alla konditionstest så långt bak jag kan tänka efter men nu var jag frisk och tänkte att det bara var att bränna på Men då händer det, jag blir sjuk UNDER själva testet. Illamående, halsont och svårt att andas. Så nu sitter jag här med en pisstid på cooper, dunkande huvudvärk och en rosslande hals. Inte precis en toppendag. Att jag sen halvsov mig igenom företagsekonomin, ja..det är sånt som händer. Nu väntar en kväll i sängen med massor av tvtittande, först ut OTH troligen följt av True Blood och Idol.

Kommentarer
Postat av: malin

Så rätt att du kollar på true blood!!!!

2009-09-17 @ 18:58:31
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0