me of all the people

Jag är stolt över migsjälv. 
Jag kan kanske 80 av de 100 engelskaglosorna vi har tills imorrn, det får räcka för mig. 100 glosor per vecka, det är ju galet. Hann även skriva klart min lilla svenskauppsats om Magdalenas hemresa från Magaluf, intressant historia kan jag lova. Och väldigt läskig. Tänk bara vad som skulle kunna ha hänt min flicka..inte okej. Till och med träning hann jag med ikväll, duktigt! 
Nu är det iaf slutpluggat för ikväll. Min stretchingstund efter springturen försvann eftersom jag hade ett väldigt givande samtal med Gustav, den snubben kan prata.
Nu är det dusch och fika sen ska jag sussa så sött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

babe! :)

2009-09-03 @ 09:19:06
URL: http://magdasm.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0