And I just can't look its killing me

OOh, utfall och upphopp är två helt sjuukt underskattade övningar. Speciellt efter dödarintervaller. Mina lår skakar typ fortfarande och jag kan inte gå normalt. Inga ben på gymmet med andra ord. Fast det är ändå en himla skön känsla att ta ut sig totalt. Typ den bästa känslan som finns, typ den jag lever för ibland. Okej, jag kanske är lite träningsnarkoman ibland. Men bara ibland, jag lovar! 
Fast idag tränade jag mest för att försöka kompensera mitt näringsintag under håltimmen. Jag och Ida tog oss en promenad (träning, BRA) till ÅlidhemCemtrum och köpte ett ballerinapaket som vi delade på. Fatta, ett halv paket ballerina till mellanmål, inte okej. Fast det var himla mysigt och ibland måste man faktiskt unna sig. 

Jag vill ha sommar....


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0