I fake a smile so he won't see

Av någon konstig anledning har jag lyssnat på Taylor Swift hela helgen. Var verkligen sjukt längesen en kvinnlig röst spelades ur mina högtalare. Varför vet jag faktiskt inte, har nog bara blivit så på något sätt. Jag kan ju som inte göra något åt att John Mayer, Tyler Hilton, Magnus Weideskog, Håkan Hellström, The Killers, The Perishers och Band of Horses skriver grymma låtar som passar deras härliga röster som handen i handsken liksom. Fina snubbar, detdär. På tal om snubbar...jag saknar min snubbe. Tycker han ska pallra sig hem från Tyskland snart.
Egentligen inte sådär superbra men den har fastnat i mitt huvud, så äre bara.

Kommentarer
Postat av: ellen

yeaay! ;D

2010-04-26 @ 09:56:43
URL: http://ellenbergstrom.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0