infact there's nothing i can't be

Första långturen avklarad för i år. 10 km blev det, under timmen dessutom. Helt okej!! Nu är iaf benen sådär härligt småstumma vilket passar förträffligt eftersom jag är påväg ner till soffan med mitt svenskanationella-häfte som ska läsas ett antal gånger innan fredagens skriftliga prov. Kommer nog bli kvar i soffan ett bra tag.. Men innan jag rör mig i riktning mot trappan ska jag bestämma vilka av gårdagens klädinköp som ska få stanna i min garderob och vad som ska tillbaka till affären.
Denna ska iaf få stanna hos mig. Jag tycker den är rätt frän men min kära syster insisterar på att den ser ut som skräp. Jag tror jag ignorerar hennes åsikt, faktiskt.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0