said i really miss you darling.

Tio personer. Tio olika viljor. En liten tv. Nej, här är det absolut inte krig om fjärrkontrollen..........

Idag har jag haft en riktig Sofia-dag. Ensam har jag susat nerför backarna. Ensam har jag filosoferat i liftarna. Efter fikat tog jag några ensamma åk innan jag avslutade dagens skidåkning och tog mig sakta men säkert , fortfarande ensam, nerför de två stupen till stugan. Innan resten av de inhyrda i stugan kom hem hann jag med en timme i bastun tillsammans med en deckare, ett kapitel företagsekonomi, några fler kapitel i deckaren och filmtittande med en kopp varm choklad med grädde på soffbordet bredvid mig. Riktigt skön för/eftermiddag om någon nu skulle vilja veta det. Ensam är rätt bra, ibland. Inte alltid, men ibland.

min polare idag.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0