in the shape of your mouth

Efter en sjukt dålig och knasig mattelektion av mig och Ida gav jag upp hoppet om att vara produktiv i skolan idag. Istället blev det en rätt skön skoldag som avslutades i ett kemilabb på universitetet. Blev hämtad av Agnes som transporterade oss ner mot stan. Oj, så skönt med kompisar som har körkort. Och fatta hur galet skönt det ska vara när man själv innehar detta efterlängtade kort...Vi tog en snabb middag och spatserade sedan mot Finnerödjakontoret för lite intervjuer och sånt. Jag känner mig sjukt sugen på jordgubbar efter att ha snackat med jordgubbssnubbarna. Får nog bli ett glas jordgubbssaft nu istället.
Efter en mindre produktiv dag så kände jag att någon måste göras ikväll. Skrev klart en svenskauppgift, bra Sofia. Sen belönade jag mig själv med en powerwalk plus intervaller i solnedgången. Inte mig emot!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0