anything less than i love you is lying

Toppenväder är liksom ingenting man säger nej till. Två dagar med sol, fina backar och precis lagom varmt för att sitta och fika i bara understället. Och ja, jag har fräknar, röd näsa och vit hals. Skitsnyggt!
I Tärnaby (ja, vi dissade Hemavan imorse) träffade jag min Majsboll så vi chillade en del i sittliften och hade det allmänt bra. Att träffa henne gav mig en smula hemlängtan. Allt som väntar på mig där hemma. Mina dundersnygga vänner alltså. Ganska så efterlängtade kan jag lova. Känns ju som fint att de flesta är på vift nu när jag kommer hem om ett par dagar. Dålig planering kanske? Ja. Fast alla drar inte iväg som tur är!

Kommentarer
Postat av: magda

miss(thaimat) HAHAHAHHA, jag är så sjukt fyndig sofia!! ;) men jag saknar dig men vi ses när du/jag har kommit hem! :*

2010-04-06 @ 00:38:54
Postat av: mallan

kan inte du komma nuuu!!

2010-04-06 @ 15:10:49
URL: http://nordlinders.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0