we're dead if they knew

Cyklade hem från Mallanbrallan för ett tag sen. Vi hade det awesome. Hon vet som vad hon ska säga för att få mig att fatta rätt beslut och sen är det bara för mig att försöka fatta dom besluten också. Äschdå, ska nog lösa dig. Efter ett bra tag kände jag att jag mest låg och halvsov så det var nog bäst att förflytta sig hemåt och stupa i sin egen säng istället. Men självklart hamnade jag här. Blev som pigg av att cykla i den kalla kvällsluften. Funderar på att bädda ner mig i sängen och mumsa på det som blev över av mitt godis efter nationella provet. Fyra och en halv timme satt jag och skrev prov. 270 minuter, helt sjukt! Fick iaf ihop en krönika om nätdejting, hehe. Spännande ämne, detdär. Dagens citat kommer från Idas uppsats: "känslorna bara sprutade som om man svalt en vulkan!!". Blev en något underhållande promenad med mina favvo-naturtjejer till universitetet efter provet. Vi kunde liksom inte hålla oss från att spåra totalt på vägen.
Mallan är GREAT!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0