and i love i love i love you

För exakt två år sen, ungefär, satt jag och Majsbollen på sansviksplanens läktare och funderade på hur i hela friden vi skulle överleva gymnasiet. Nu har vi gjort bort två tredjedelar och har bara ett år kvar. Det är helt galet. Hittar inget annat ord än ja..galet! Allting går så fort, jag minns den dagen så himla bra. Ojojoj säger jag bara.
Efter min timme på gymmet idag cyklade jag till sandviksplanen för att spana in brorsans match. Jag kom på migsjälv sitta där med värsta skolångesten och undrade om det kanske var bättre att gräva ner sig under läktaren tills trean är över. Nja, inte jättesmart. Har jag nu klarar två år, två tredjedelar, så ska jag banne mig klara ett år till!


Kommentarer
Postat av: Maja

we will fucking make it!

2010-08-24 @ 23:01:28
URL: http://burningdownthehouse.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0