when we love we never learn

Oj, så fort allting går nu. Hade fyra dagar på raken med Elena på Obbolabadet och huxflux var dom dagarna över. Plus att jag nu inte har en enda dag kvar där i sommar. Shit alltså! Endast tre ynka dagars jobb kvar, ons-fre. Nästan så att det kommer kännas tomt där på fredagkvällen, haha.
Denhär förmiddagen gick iaf inte till historien som den jobbigaste. Vi hade inte en enda badgäst fram till klockan ett så vi passade på att äta lunch i över en timme, ta massor av sjukt fula kort, äta glass och bara hänga liksom. Sen fick jag hoppa på cykeln och trampa över broarna för att hjälpa till i Holmsund. Så lite nytta gjorde jag idag. Ännu mer nytta gjorde jag sen på gymmet och mest nytta gjorde jag nästan hos Maja. Eller...man kanske inte kan kalla det nytta. Vi hade en lite reunion från gamla klassen. Galet trevligt, verkligen! Varför träffas man inte oftare liksom? Det är en gåta...nej, nu äre sängen. Har många små ärenden att uträtta på min lediga dag imorgon.
Elena tror att hon passar som ganster...

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0