just gonna stand there and watch me burn

Regn, regn, reng. Åh, jag blir så less på detta skyfall alltså. Efter bara någon timma på stan så plaskade det rejält i mina tygskor. Och om man då går kors och tvärs över hela stan så får man räkna med riktigt genomvåta skor.. Jag kände mig iaf väldigt vuxen och duktig när gick förbi banken och huxflux gick jag därifrån med massor av papper och en dosa. Och det bästa är att jag vet hur jag ska använda grejerna. Hejhej vuxenpoäng! Att sen dagens andra ärenden var att hämta anställningspapper från jordgubbarna och följa med Frida en sväng på Arbetsförmedlingen gjorde inte att jag kände mig mindre vuxen. Fick dock världens dilemma nu på kvällskvisten. Synd att det tyvärr bara fanns en lösning och att det inte var den lösningen jag hejade på. Men om ett år, då går det nog min väg! :)

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0