you really hit me hard

Nu borde jag egentligen sova men efter en snabb titt på mina naglar insåg jag att jag var tvungen att göra något åt dem innan jag somnade. Drygt? Ja! Men nu är dom röda och fina.
Min fredag var bestått av jobb. Friidrottstittande (attans, Thorkildsen var inte riktigt i form ikväll alltså...) och en långprommis hann jag också med. Kände att jag behövde precis en sånhär kväll för att orka med jobb i flera dagar nu. Och självklart så att jag ska orka vara på tipptopphumör imorgonkväll. Blir en minst sagt spännande kväll alltså.
Jag och Elena fick lite besök av min lilla Agnes. Efter stängning fick hon guppa omkring i bassängen medan vi städade undan. Jag var avis på min syster just precis då.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0