you're the storm that I've been needing

Gårdagen var helt galet bra. Ett dygn med Majsbollen och man blir så sjuuukt taggad på livet. Och man, iaf jag, får massor av ny musik att utforska. Förstår inte riktigt hur det kunde bli såhär men nu sitter jag och lyssnar på The Zookeeper's body och sjunger "are you, my lady are you" alldeles för högt. Vad gör du med mig, Maja? VI hade iaf en awesome kväll som vi fyllde med massor av musik och dansande. Och planerande. Om mindre än en månad smäller det och jag är så himla taggad just nu!
Yes, en favorit i repris. Den går aldrig ut tiden och det tackar jag verkligen för!!

Kommentarer
Postat av: Maja

ÅHHHH BRA MED MEW BRRRAAAAAAAAAA :D Jag är stolt!!!

2010-08-22 @ 15:33:37
URL: http://burningdownthehouse.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0