going faster than a roller coaster

Jobb och träning, jobb och träning och några mysiga kvällar. Så har min vecka varit hittills men idag bröts mönstret. Gick en sväng på stan och hittade faktiskt en hel del på rean innan jag och Ellen tog en riktigt mysig fika. Efter en storhandling på Maxi inför imorgonkväll och en kläd-lånar-sväng förbi Frida hamnade jag nu framför tvn. Känner att jag nog snart kommer bädda ner mig och se fram emot årets sista dag imorgon! Oj, vad fort allting har gått. Minns precis vad jag gjorde och exakt vad jag tänkte för ett år sen. Läskigt detdär med tid, går alldeles för fort ibland. Och läskigt detdär med minne, man kommer ihåg så knasiga saker!
Vi hade kul förra året men nu toppar vi det!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0