i fake a smile so he won't see

Passade på att ta sovmorgon imorse så jag släntrade in i klassrummet lite sent. Och vad möttes jag av när jag komin genom dörren? Jo, ett helt knäpptyst halvfullt klassrum där varenda en sitter helt paralyzerade av sina vita skärmar framför dem. Verkligen helt knäpptyst. Trodde inte ett klassrum kunde vara såhär lugnt längre. Och vad gör jag då? Jo, skoltrött som jag är sätter jag mig längst bak och börjar ta massa bilder med photobooth. Varför? Jag vet inte!
Bra Sofia! Fast nu ska jag göra precis som mina samhällsklasskompisar och skriva på mitt konfliktarbete. Jag ska nämligen lösa Kosovokonflikten har jag bestämt. Bara att sätta igång antar jag.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0