its all over now, we lost our love somehow

Jag tycker om Lucia. Det är som så himla mysigt! Och en toppenbra luciadag har jag haft också. Frukost på sängen fick jag av min fina mamma. Sen sprang jag på min skadade favvo-magda på sjukhuset påvåg till skolan. Luciatåg i uppehållsrummet under lunchen var nästa grej som gjorde min måndag lite bättre än en vanlig måndag. Efter skolan gick man på dubbla träningspass bestående av spinning och sen bodypump med grymt snygga instruktören. Sen pallrade jag mig från Iksu, ner mot sjukhuset och genom östra-stationen till mormor och morfar där jag blivit ordentligt ompysslad. Avslutade kvällen med ett gossipgirlavsnitt och luciatåg på tvn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst!!

2010-12-15 @ 17:26:43
URL: http://magss.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0