just gonna stand there and watch me burn

Så skönt att inte behöva plugga längre. Har en uppgift kvar osm jag tänker skjuta fram till helgen, orkar inte ta tag i den riktigt än känner jag. Slutade tidigt men stannade kvar för att göra klart det sista i matematiken för mig, en redivisningsuppgift med Ludvig. Vi löste uppgiften och insåg hur sjukt mycket bensin jeepar drar, speciellt när de kör över en öde öken utan bensinmackar på vägen. Ja, komplicerad var uppgiften iaf. När vi var klara tog jag mig en kort julklappssväng på stan innan jag tog bussen upp till Iksu igen och körde världens jobbigaste spinningpass och sen massor av mage/rygg. Mumma med träningsvärk imorgon! Väl hemma åt jag, duschade och sen somnade jag i syrrans säng när jag skulle se handboll. Vilken skön dag! Faktiskt! Nu borde jag börja planera alla små julaftnar jag ska ha i helgen. Eller gå ner och dricka te med mamma. Te är gott, blir nog te.
Min favvo är helt klart rött champangete!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0