know that i don't hate you

Sista lektionen för 2010 avklarad och sista uppgiften inskickad. JA, skönt! Det firade jag med bodypump och några intervaller (försökte kompensera upp för all den choklad jag råkat få i mig i helgen...hehe). Nu funderar jag på att bädda ner mig så att jag är i toppform för klassfika imorgon. Ryktas om ett hejdundrandes fika med fantastisk god knäck (stenhård eller näst intill rinnande, bara att välja. Vi som gjorde knäcken tänkte att alla föredrar olika...eller nått. Vi misslyckades inte alls, jag lovar!!) sen ska jag fixa det sista på stan innan jag är helt jul-klar. Såg precis hur otroligt risigt och slitet mitt hår är. Topparna lever verkligen sitt eget liv, blir kanske en dropinklippning rätt snart..

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0