men jag kommer ihåg alla dagar med dig

Blev verkligen ledsen när jag såg att BÅDE spinningpasset och bodypumpen var inställd imorgon på IKSU. Jag som hade heeela min träningsvecka planerad och klar. Usch för dom som ställer in sina pass bara för att det nästan är jul.. Nu kommer jag ju inte få skratta åt Mimmi där vi står längst bak och försöker vara galet starka på typ en månad. ÅH, inte kul. Inte kul ALLS! Var som perfekta dagen-innan-julavslutningen-aktiviteten som bara gick åt pipsvängen. Funderar på att gå på bodypump i hsund istället..men det är som inte samma sak!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gummaaan :(

2010-12-20 @ 12:36:08
Postat av: Anonym

fniss

2010-12-20 @ 12:38:23

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0