there will be no next time

Nu lär jag mig absolut ingenting mer när det kommer till integraler, kurvor, trigonometri och hela köret. Det jag inte kan nu kommer jag nog ändå aldrig kunna lära mig så nu ger jag upp. Tar paus från matteplugg för en väldigt lång tid framöver, om jag har tur varar den pausen föralltid. Tänk så skönt! Nu ska jag ut och springa i cirkus en timma sen ska jag faktiskt njuta av att plugga någonting annat än matte. Eller så njuter jag av att inte plugga alls? Lät som en ännu bättre plan.
Juste, skyller min förvirrade morgon på att jag för första gången denna termin tog tidiga bussen. Oj, så tidigt den gick och oj, så fullproppad den var. Förstår varför jag föredrar att åka med mina kära föräldrar istället för den bussen..
Mina favvisar, Mr.Sin, Mr.Cos och Mr.Tan. snart gör jag slut med dom, hela högen!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0