don't stop believin' and hold on to that feelin'

Jullov, jaaaaaaaaaaaaa. Även om klassen inte vann ballongleken (galna ettor och fega treor är ingenting vi gillar) så hade vi kul. Tanken var att fixa det sista innan jul efter skolan men istället så satte vi oss några timmar på Waynes och planerade en massa skoj det kommande året. Jag har sjukt mysiga klasskompisar! Väl hemma hamnade jag i sängen framför Glee och blev på ännu bättre humör av dom supersatsade shownumren, haha. Nu ska jag ta piller mot mensvärk och sen ha en awesome kväll med världens bästa tjej.
Vi var också ganska fega treor om jag ska vara ärlig. Ockuperade den lilla korridoren till lärarrummet och satte upp en mur av starka grabbar!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0