You are the hope, that keeps me trusting

Jag tycker om att jag får träningsvärk av nya bodypump-passet. Träningsvärk är nice. Fast stela ben är inte lika nice när man har dragit med sin kära mor på spinning halv elva en lördagmorgon. Det var jobbigt som styrk kan jag lova. Så himla tur att det var galet bra låtar att cykla till iaf! Kändes nästan som att detvar min iPod som var ikopplad nere i cykelsalen.  Men nu är dagens träning redan gjord vilket betyder att jag kan spendera heeeela långa dagen tillsammans med matteboken! Förhoppningsvis får jag vissa välbehövliga pauser som promenader, kaffedrickande, chokladätande och lite tid med mina bästa vänner. Juste, matteboken väntade visst på mig nu..

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0