doesnt matter if i even go

Jag älskar att vara ledig. Det är bara så himla skönt! Allt är bara skönt när man är ledig. Att vakna, att fixa frukost, att vänta på bussen, att träna, att gå på stan, att fika m.m. Allt. Nästan. Det mesta iaf.
Fick bussdejta med Mags både till och från stan, mysigt. Nu har hon övertalat mig att följa med henne och simma ikvl. Jag kommer dock sjunka som en sten efter några meter eftersom jag helt pumpade slut på mina muskler på bodypumpen i förmiddags. Men sånt är skönt. Fick mig en liten träningsdejt på iksu i form av Ellen. Efter en väldigt snabb dusch så fick jag min sista dejt för dagen. Min shopping/fikadejt, Ida. Vi bosatte oss på Station med varsin morotskaka i ett antal timmar. Sånt gillas. Och oj, vad jag har dejtat mina kompisar idag. Nu ska jag skriva lite mera på engelskan och sen tagga upp mig inför simdejten.
Älskade vännen!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0