i hold on to this life i found

Ingen idrott utan mässa på nolia. Så började min dag. Helt okej. Gratis godis och pennor är nice. Dock saknade jag bodypumpen imorse. Fast...vad är väl en bodypump när man har en massa popcorn?
Resten av dagen kändes väldigt onödig. Knasig biologi, minst sagt. Det beror nog dels på mitt och Idas otroligt fina humör och dels på en viss lärare som är ganska speciell. Ingen fek och sen en otroligt övärd franskalektion. Den gav ingenting. Den fick mig bara att inse att mina franskakunskaper är nästintill obefintliga för tillfället. Vilken kick för självförtroendet...not.
Tur att jag iaf hade mitt mäss-godis att smaska på under dagen. Tydligen var jag inte så diskret när jag snappade åt mig sötsakerna. Men vadå? Står det en skål får man väl ta, right?

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0