you fill my heart, you keep me breathing

Jag dissade min sovmorgon i dag för att träna. Det är verkligen superskönt att ha gjort bort det innan skolan. Att det sedan gick fint på alla dagens lektioner (inklusive fysik och kemi. okej, jag hängde nästan med på kemin iaf) gjorde det mesta bara bättre. Vi fick tillbaka våran dundersnygga labbrapport och jag och Maja highfivade en del, vilka kemister vi är alltså. Därför kommer en liten....favorit i repris, hahahaha.

Okej, detdär är verkligen inte världens snyggaste bild. Men det är ganska...skön. Nu sitter jag och mumsar i mig min nya förälskelse. Eller..mumsar var fel ord. Menade knaprar. Solrosfrön är det iaf som jag stoppar i mig! Galet smaskigt!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0