a better side of you to admire

Kvällen igår var precis vad jag behövde. En mysig kväll med vännerna är så himla underskattat ibland. En soffa, massor av ljus, sötsaker, musik och ett litet gäng med snyggingar. Sen har man liksom allt man behöver. Efter en kort natt tack vare en massa hostattacker så spenderade jag dagen hos min älskade och grymt saknade gräddnos. Det var också otroligt välbehövligt! Lite plugg hann vi med. Mycket prat. En del hm..ska vi kalla det "rörelse till musik"? Ja, det tycker ja att vi gör! Och så smaskade vi på jordgubbar. Nostalgi som bara den, underbart. och dom var underbart goda. Sommaren kan GÄRNA komma typ...nu. Det skulle jag inte ha någonting emot alls!

Klassiker som aldrig går ur tiden!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0